Има определени начини да направиш речта си по-убедителна. Или по-завладяваща, в зависимост от това, което искаш да постигнеш. Тези начини са добре известни на хипнотизаторите и се свеждат до няколко прости принципа.
- Говори без отрицания.
- При описването на преживяванията говори с някаква степен на неопределеност (така, че твоята партньорка да може да изпълни създадения от теб образ със свое собствено уникално съдържание).
- Измени темпото и силата на говорене (в сравнение с обичайните).
- Измени тембъра на гласа (говори с по-нисък "гръден" глас).
Очевидно тези точки изискват някакво пояснение за тези, които никога не са се занимавали с хипноза.
Първа точка, реч без отрицания.
Тук всичко е пределно просто: когато предлагаш на партньорката да се потопи в някое преживяване или когато описваш някакво усещане, които имаш намерения да предизвикаш у нея, то ти трябва да й кажеш какво тя трябва да прави, а не какво не трябва да прави.
Отрицанията имат интересно свойство - те съществуват в нашия обичаен език - езика на съзнанието, но не и в подсъзнанието. За подсъзнанието отрицанията не означават нищо.
За да илюстрирам този научен факт, направи следното упражнение. Опитай се съвсем точно да си представиш и да усетиш какво чувстваш в себе си, когато чуеш следната фраза: "Кучето не гони котката".
Най-вероятно е да видиш някаква вътрешна картина с примерно такова съдържание:
- Кучето стои и котката също стои.
- Или кучето върви и котката върви също спокойно, като не обръща внимание на кучето.
- Или кучето все пак гони котката, но после и двете животни изчезват.
По този начин фраза, имаща смисъл за съзнанието ти, за логическото ти мислене, няма никакъв смисъл за твоето подсъзнание, за твоя вътрешен свят. И следователно, вместо да кажеш: "Ти нямаш това, това и това", по-добре е да кажеш: "Трябва да имаш това или друго".
Ако кажеш нещо от сорта - теб нищо не те безпокои, не те тревожи, то всъщност все едно че предлагаш на партньорката си първо да се обезпокои за нещо, да се разтревожи, а после по някакъв начин да разбере, че не е нужно да прави това и тогава да се справи с безпокойството и тревогата. Не е ли по-добре веднага да й кажеш: "Чувствай се спокойно и свободно".
А сега по точка две – за необходимата неопределеност.
Когато току-що си започнал общуване и не знаеш още точно как именно (в каква последователност, по какъв начин) мисли точно определена жена - за описването на тези преживявания, които искаш да предизвикаш у нея е по-добре да използваш по-малко подробности.
Опиши на своята дама по-скоро класа или типа преживявания. Отчети факта, че конкретното изпълване на тези преживявания със съдържание ще бъде абсолютно различно при теб и при нея.
Например думата "покой" за теб и за нея могат да имат различно значение. Ти ще си представиш съвършено различни ситуации, свързани с тази дума, но типа преживявания, които обозначава тази дума ще е сходен.
Затова не трябва твърде подробно да описваш всякакви чувствени представи. Представи на партньорката си описание на някакъв силует, който тя да украси сама за себе си.
Например, ти можеш да кажеш: "Представи си, че седиш на дървен стол с височина 40см. на маса, висока 65см., покрита с покривка с размери 100х100см на червени и бели квадратчета, с дължина на страната на всяко квадратче 10см. и с нож и вилица ядеш хамбургски салам, печен с кашкавал в продължение на 5 минути при температура 150 градуса". Нека това да бъде описание №1
А сега го сравни с описание №2 "Представи си, че си седнала удобно и ядеш".
Като предложиш на партньорката си второто описание ти почти не можеш да сгрешиш. Даже и ако тя предпочита да си спомни как лежи на дивана и яде пушена риба и пие бира, то твоето описание идеално ще подхожда на тази ситуация, както и на стотици други.
А сега да минем към трета точка - типа и силата на гласа ти.
Работата е в това, че всекидневно ние общуваме един с друг, използвайки много малко инструменти, които да украсяват речта ни (ако, разбира се, нашата работа не е пеене или изнасяне на лекции). И всяко едно отклонение от този обичаен стереотип в речта ти неизменно ще привлече вниманието на събеседниците ти и подсъзнателно тя ще възприеме казаното от теб като достатъчно важно за нея.
Обикновено, когато искаме някой да обърне допълнително внимание на наше съобщение, ние се стараем да говорим по-високо. Но абсолютно същият ефект - допълнително внимание, има, ако по средата на мисълта си кажем нещо по-тихо или даже шепнешком.
Отделни фрази, които съдържат внушение за твоята партньорка могат да се "оформят" като периодично работиш със силата на гласа или последователно го правиш по-силен и по-тих, а най-важните внушения да казваш с шепот (за да предадеш на такива внушения доверителен характер).
Още по-изразен ефект се достига в този случай, когато вълнообразно работиш със собствени интонации, като правиш гласа си или по-висок, почти до дискант, ту по-нисък, почти до бас. Такава реч почти ще омагьоса твоята партньорка. Подобни промени на говора са познати на всеки ученик по актьорско майсторство.
По точно този начин може да варира и темпото на речта ти. Ако ти (на фона на обичайното, ежедневно темпо на речта) започнеш да говориш по-бавно, като съставяш някои фрази всичко на всичко от две три думи, то всяка една твоя дума ще се оцени от събеседничката ти като имаща особено значение, а личността ти ще стане за нея по-авторитетна като цяло (този мъж не си хвърля думите на вятъра).
А ако на фона на обичайното темпо, ти започнеш да говориш все по-бързо и по-бързо, то ти, просто казано, претрупваш своята събеседничка: тя ще откаже съзнателно (логично) да обработва информацията, която ти й подаваш твърде бързо. Поради тази причина тя в значителна степен ще изгуби способността си да се съпротивлява на такава информация.
По четвърта точка.
Там имам предвид, че в хода на съблазняването често е уместно да преминеш на така наречения "особен интимен глас".
Специфичните "интимни" характеристики се придават на гласа много просто: трябва да насочиш гласа си навътре към гръдния кош (или ако така ти е по-удобно, да си представиш, че гласа ти излиза от корема). Тогава гласът ти сам, без никакви допълнителни усилия от твоя страна става по-нисък и "по-сексуален", като придобива особен "кадифен" тембър.
На такъв глас жените реагират одобрително, абсолютно независимо от това, какво точно ще им разказваш.
Източник: lover.ru
Ай да кажа,че гласа на човека е важен. Ако човека ще пее гласа му трябва да е перфектен иначе всичко отива на хаваите. Аз например искам да стана певица и тренирам усилено да пея. Аз пея като един много известен човек-джъстин бийбър. Той е много сладък и има перфектен глас. Песните му са върха и аз всеки ден ги слушам и с тях тренирам също и с други песни. Тази вечер си казах на глас-някой ден ще стана известна. Но това дали ще се сбъдне.Това е мечтата ми. Като гледам известните личности си викам какво ли е да си известен,да имаш милиони фенове и да пееш пред толкова много хора. Когато си пред публиката ти трябва да вярваш в себе си и да си викаш-аз мога,аз мога,аз мога. Е пожелавам на всеки който обича да пее и иска да стане известен да му се сбъдне тази негова мечта.